Kommit på vad som var fel

Jag skrev för några inlägg sen att Milian inte har velat äta vanlig mat på aslänge utan det ska vara flaska som gäller , men igår då jag var på TFS fick jag ett tips och vet ni DET FUNKAR så igår åt han lunch , mellanmål och middag , superbra!
Tipset var iaf att medans jag matar honom skulle han få sitta själv och plocka majs , ärtor eller nåt annat som är bitar och stoppa i munnen samtidigt som jag också matar honom. Så fiskgrytan till lunch var inga problem och igår till middag gjorde jag makaroner och köttbullar och majs så han kunde sitta själv och stoppa i munnen och han åt tyckte det var supergott.
Tydligen så kan dom i 11 månaders åldern får för sig att äta själv sen är det ett bra sätt att träna då de ska lära sig att äta helt själv.

Snart kommer min pappa och hämtar oss så jag måste skynda på lite


Ha en bra dag i kylan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0