14/8-09 (Fredag) (massa bröllopsgrejer)

Först var vi på möte på TFS sen efter det så skulle jag visa Andreas tärnklänningarna , men det blev mer än att visa för då jag kommer in på butiken så har de sänkt ner priset på dom , ödet säger jag bara.

Sen efter det så var vi och kollade på en tiara och hittade en som jag vart helt förälskad så i slutet av denna månad ska vi köpa den :)

Sen så ÄNTLIGEN har jag hittat min vigselring jag vill ha . Det är tre småstjärnor på den och mitten av dom är det en diamant sen är själva ringen i vitt guld, me love it!


Min vigsel ring fast den ska vara i vitt guld

Kommentarer
Postat av: Emma

fett fin ring baby

2009-08-14 @ 17:40:23
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0