15/8-09 (Lördag)

Vaknade halv sju idag , HALV SJU på en lördag helt galet.
Har just gett Mille Pille gröt så jag funderar på att ta och sätta han i vagnen och ta Nataz och han ut på en liten promenad.
Fast det kanske inte är så bra för Nataz att vara ute så länge för hans ena öra är helt svullet och rött, stackars mattes bebis.Sen så ligger Nataz och sover också och man kanske ska låta han göra det då han ändå var uppe hela natten och vandrade och visste inte vad han skulle göra för han hade så ont.
Kanske lägger mig i sängen igen och vilar och se på tv och sen lite senare ta promenaden.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jo när man har barn får man inte känna att d e helg längre..:P jag gick upp halv sex imorse.. jätte kul en lördag ;)

2009-08-15 @ 09:30:20
URL: http://eriikamaria.blogg.se/
Postat av: Emma

SÖTNOSEN MIN

2009-08-15 @ 12:50:27
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0