16/8-09 (Söndag)

Gud vilket väder , just när jag och Milian skulle gå till Lise så började det vräka ner så jag var genomblöt då jag kom till henne , för smartskaftet jag trodde jag hade glömt paraplyet hemma , men såg sen då jag var vid Lise att det låg under vagnen.

Vi åt kebabmål ifrån Handlarn grillen och pratade och såg en häxfilm.

Sen så skulle Milian visa att han kan säga "Hej" så han satt och sa det typ hela tiden , haha sötnöten min.

Imorn blir det att vara hemma ifrån TFS för Milian är riktigt snorig, han hostar sen verkar han ha ont i halsen, min lilla sjukling.
Han sitter just nu brevid mig i sin babysitter och varje gång jag tittar på honom säger han " Hej "

Han kan nu säga 3 ord "Hej", "popa" (fast det har han bara sagt 2 ggr då han tittar på Andreas) sen "Vov vov" då nataz kommer.

Kommentarer
Postat av: Emma

så jävla söt han är. du med!

2009-08-16 @ 20:36:54
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0