17/8-09 (Måndag)

Håller just nu på att göra en budget för bröllopet på ca vad det kommer att gå på sen så skickade jag nyss iväg ett mail till lillebror och frågade om han hade lust att designa inbjudningarna (Han jobbar med grafisk design). Han har bland annat designat nya sovalla skylten (skryter hehe)
Sen så frågade jag syster vad det skulle kosta ungefär med blombuktterna till mig och mina tärnor (har 2 st för det var helt omöjligt och välja mellan dom 2)
Sen så tärnklänningarna har jag idag klockan 17 :D

Känner mig riktigt stressad fast det är ett år kvar ungefär



Lillebrors jobb

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men vad roligt det måste vara att hålla på! :D

2009-08-17 @ 16:05:21
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0