25/8-09 (tisdag)

Milian som var supertrött vägrar nu att somna så han ligger i sin säng och leker med sin doppresent han fick av Per och Ulli , vet inte vad man ska kalla den för men dte är massa knappar och grejer man kan snurra på osv.

själv sitter jag nu bara och väntar på att min arbetsterapuet ska komma (rättstavning?) hon skulle komma klockan 10 sa hon.

Jag känner att jag och Andreas måste ge oss en klapp på axeln för vi har blivit så duktiga på att hålla snyggt hemma nu , men det känns som den här lägenheten är mycket enklare att hålla snygg än den förra vi bodde i för den lägenheten var inte ens fräsch så då sket vi mest i det .

Nu ska jag se om jag kan få Milian att somna för han är SÅ trött

hörs sen efter min arbetst har varit här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0