5/8-09 (Onsdag)

Vilken underbar morgon jag har haft.
Först så åt jag och Milian frukost efter det så gjorde oss ordning och tog med oss Nataz och tänkte ta han på en liten promenad , men det slutade med att vi gick till andra sidan älven så han fick bada och sen efter det så gick vi en bit av strandpromenaden , men vänder för att gå hemåt , men på grund av att det är en sånt underbart väder idag ville jag inte hemma så jag hörde av mig till Ida för att kolla om hon vill ut och gå , men hon var upptagen så det gick inte , då hörde jag av mig till Znett , men på grund av att hon har nyss flyttat till ny lägenhet så hade hon massa att fixa så sist så hörde jag av mig till Lise , men där fick jag inge svar så vi fick gå själva, men det gjorde ingenting utan det var helt underbart att bara vara ute och gå , vi var ute i ca 2 timmar och jag funderar på att ta en långis nu i eftermiddag också sen kanske senare på kvällen ta och en springrunda haha vad hurtig jag känner mig idag.

Nä nu ska jag fixa lunch till mig och lilleman tror det får bli att äta lunchen på balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0