8/8-09 (Lördag)

Förlåt att jag inte har skrivit på hela dagen , men jag har haft fullt upp.
det började med att runt 11 tiden ringer pappa och frågar om jag ska med och fika med han , mamma och morfar och självklart ville jag det för jag hade inte träffat min morfar på över ett halvår vi bestämde att de skulle komma och hämta upp mig , men medans jag stod och väntade på dom så var Milian jättegrinig så jag ringer upp och säger att jag går till dom istället (tar ca 30 min) och medans jag promenerade dit bort gick jag och pratade med Emma B i telefon (alltid trevligt med telefonsällskap)
Efter jag kom till dom så hoppade vi in i bilen och åkte och hämtade morfar sen körde vi till ett cafe som låg i Drängsmark (ca 2 mil utanför Skeå), var ett riktigt mysigt cafe med en gammal såg , en lite sjö och en museeum.
Då vi var på väh hem ringde Ulli och frågade om jag skulle med och bada så vi bestämde att vi skulle mötas upp i Östanbäck så pappa körde dit mig och Milian och vi hoppade över till Pers bil och åkte vidare till ett jättemysigt badställe som kallades för Skatan , det var hur msyigt som helst , lagom med folk och långgrund , men jag hade inga badkläder bara kjol och linne men jag var i vattnet ändå med Jennifer (Pers dotter) medans Ulli och Per tog hand om Milian som inte alls var så förtjust i att bada idag.
Då Jennifer hade badad klart körde Per mig till mamma och pappa där jag och Milian skulle äta middag , hajmal , potatis och dillsås , riktigt gott var det .
Sen nu är jag äntligen hemma och bara tar det lugnt, Andreas sitter och spelar som vanligt så jag passar på att skriva ett inlägg innan vi ska ta och se filmen Hangover.

Sen självklart tog jag bilder för eran skull

Drängsmark


Skatan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0