Farit härifrån

Så nu har min arbetsterapuet varit här.
Mamma kom också hit en stund och lämnade några bodys hon hade köpt till Milian och ett par byxor . Och när mamma ska pröva byxorna på Milian så kräker han ner dom hahaha.
Sen så hade hon köpt ett par gråa tights till mig , tack mamma :)
Sen så var mamma snäll och passade Milian medans jag tog Nataz ut så han fick kissa och bajsa.
Det blir en längre promenad för Nataz senare idag.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se tv och vila lite medans Andreas har Milian , tjing.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Ja jag har hört att om man drömmer mardrömmar så betyder det att man har en massa saker inom dig som man grubbar över eller är nervös över.

2009-08-25 @ 14:21:57
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0