Första fallet av svininfluensan i Skellefteå

tror Andreas polare att han är på grund av att han är så förkyld och har feber och hosta .
Han har varit på Vårdcentralen och de har också skrämt upp honom genom att ta prover och säga att han kanske måste ligga i karatän , stackarn har knappt varit ifrån sitt hem så isf hur skulle han ha fått det? och isf måste jag också ha haft det för han har exakt samma symtom som jag hade då jag var riktigt förkyld och han var ändå hemma hos oss då sen min syster och min kompis har också haft samma.
Hoppas att han får svar på proverna snart så han kan lugna ner sig för just nu så säger han " jag känner mig döende"

Kommentarer
Postat av: Emma

daaamn boiii! shit fyfan vad scary

2009-08-12 @ 15:27:14
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0