Gud vad jag älskar rea

Så nu har man varit på möte , sen efter mötet gick jag och Andreas på stan och mötte upp Ulli , men efter ett tag så for Andreas och Ulli hem , men jag ville inte hem än så jag gick till mammas jobb och mötte upp henne och drog med hon på Gina där jag köpte en tröja, ett bälte och 2 par trosor på rean . Sen så mötte jag Anna och syster på Gina och mamma skulle hem så jag gick med dom 2 ett tag också innan de drog till Madde.
Så jag och Milian gick runt på stan själva och jg hittade en tröja och ett linne på Cubus , men efter ett tag blev jag less så vi promenerade hemåt, sen nu så ska jag fixa till mig lite och sen ska vi gå bort till Ulli och grilla , så mysigt :)



Kommentarer
Postat av: Plupp

Linnet från Cubus var riktigt nice =)

2009-08-08 @ 10:45:27
URL: http://fialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0