Ny kula

Tänkte starta om helt på nytt.
Var så himla dålig i slutet på att skriva blogg så nu tänkte jag börja om från början och verkligen ta tag i det.

Är just nu sjuk , vaknade imorse av att jag hade så ont i halsen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och sen efter en stund kände jag också att min läpp var större än mig själv nästan , det visade sig att Aki(lises hund) hade gett mig en riktig ordentlig fläskläpp då hon skulle vara snäll och sätta tassen på mig och råkade slå till den på min läpp istället, AJ!
Men dagen blev bättre sent då älskling for iväg och handlade kebabmål på handlarns grill ,fyfan så gott det är lätt den godaste kebaben jag någonsin ätit , den knäckte kebab barens i Linköping och då är det verkligen gott.

Nu ska jag ställa mig i frysen i tag och svalka av mig , febern gör så jag nästan kokar man kan lätt steka ägg på mig idag


Någon som jag kan ge mig ett badkar fullt med is?

Kommentarer
Postat av: Emma

VA GODARE ÄN KEBABEN HÄR?? Duuu skojar.. shit måste smaka

2009-08-02 @ 23:01:33
URL: http://eeemma.blogg.se/
Postat av: Angie

hmmm.. du hade kunnat få lite is av mig faktiskt...=))

Men jag vill oxå ha ett fullt badkar med det!! Fan va gott

2009-08-02 @ 23:18:52
URL: http://angiebabymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0