12 december 2009

Idag blir våran stora pojke 10 månader.
Tänk bara 2 månader kvar tills han blir ett år helt galet.
Han sitter just nu i sin säng och gör sin mamma vansinig med samma melodi hela tiden , visst dte var sött i början men nu blir man bara galen hehe.
Fast jag skulle aldrig byta bort detta mot något annat han får gärna göra mig vansinig för jag älskar varje minut med med honom.
Han har nu börjat sjunga med i dem låtar han mest känner igen som imse vimse spindel och klappa klappa , vinka vinka fast det låter rent ut sagt förjävligt ut då han sjunger , men man kan inte låta bli och skratta för det är så sött då han försöker sjunga med och gör rörelserna och dansar.


Just nu så står Andreas och steker pannkaka medans jag vilar min axel börjar få ont igen:( Tror jag började lyfta och sånt för tidigt tro jag skulle väntat någon vecka till ,men är man envis så är man.
Efter vi har ätit middag ska vi göra kladdkaka med vitchoklad och mysa framför tvn.

Tyckte ni rätt vann idol då?
Jag tyckte det var rätt och jag visste han skulle vinna annars skulle svenska folket vara knäppa.


GRATTIS ERIK !
Du av alla fötjänade det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0