15 december 2009

Sorry för jag har blivit så dålig på att blogga , men jag känner inte att jag har så mkt lust till det .
Sen så nu under julruset har man massa som ska göras och möten man ska fara på osv så det får bli mer bloggande efter allt har lugnat ner sig.


Men iaf jag kan jag börja berätta att igår var vi på möte angående att fortsätta att ha Familjegården som stöd så vi får se hur det blir med den saken , men jag hoppas det iaf för nu den 12 februari så får ju inte Milian gå på tidigt föräldrastöd längre så då hoppas jag att vi kan få vara kvar där på nåt sätt iaf . Det blir en trygghet för mig att ha dom omkring sig.
Jag vet att jag har en del svårigheter pga min adhd och då jag inte äter några mediciner så känns det skönt att det finns bra stöd omkring mig som får min vardag att fungera.

Sen så har jag och syster fixat Milians rum och igår så sov han där för första gången , men det gick inte alls bra så vi får hoppas att det blir bättre inatt.

Nu ska jag se lite Tre kronor innan det blir BVC , bye bye


Just det min kamera är på lagning så det blir inga bilder eller filmer på ett tag för de trodde inte jag skulle få igen den innan jul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0