19 december 2009

Idag har jag varit med mamma och pappa och storhandlat.
Hittade superfina kläder som jag ska ha på julafton sen så köpte vi Milians första vinterskor.
Oh min pojke har blivit så stor speciellt nu när han också kan gå några steg så blir han ju ännu större.
Usch vad tog tiden vägen vill ha min minimys tillbaka usch kan ingen stoppa tiden.

Har Äntligen en kamera nu medans min är på lagning.
Mamma och pappa var så snälla så jag fick låna deras.

Usch är så tyst här hemma . Milian sover och Andreas är på Bio.
Milian blev så trött efter maten och badet att han somnade på en gång och han sover nu i sitt rum och man kan ju hoppas att han kan sova där inatt .

Nu blir det Tre kronor , bara 10 avsnitt kvar nu *snyft*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0