22 december 2009

Blev väckt idag av att mobilen ringde , men pga att det var så kallt i sovrummet orkade jag inte kliva upp och svara , men sen efter ett tag då jag behövde gå på toa så var jag tvungen och kolla luren, det var Ida som hade ringt så jag skicka ett sms till hon för hon ville att jag skulle komma och fika , men jag hann tyvärr inte göra det för pappa kom och hämta mig så vi åkte till polisen och gjorde en anmälan på min plånbok som är frsvunnen sen en vecka tillbaka sen efter det hämtade vi mamma och åkte till OKQ8 för att hämta ut ett paket , men det var försenad en dag till , herregud så irriterande , men jag får iaf hämta ut paketet nu efter jag har ett bevis frå polisen och mamma och pappa som har leggat mig så imorn ska vi dit igen och hoppas att paketet har kommit:)

Nu ska jag se tv sen ut på långisen med Nataz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0