3 december 2009

Goddagens

Vaknade med väldens mensvärk , men nu har jag iaf tagit ett minipiller som de sa åt mig att göra.
Det ska tydligen hjälpa för jag blir så fruktansvärt dålig och har så ont då jag har mens.

Sen minns ni intervjun jag gjorde angående Dreambinder?
Fick tidningen idag i brevlådan :D
sen att man var med på första sidan var inte heller så fel.

Nu sitter jag och bara väntar på att han som har servern som den nya Dreambinder kommer ligga på ska sätta sig på msn så Max kan göra klart allt. OJOJ den nya designen och utökningen är GRYM!
Ska bli så skoj då vi släpper den nya sidan.
Just nu så jobbar vi för fullt med marknadsföringen och vill ni ge tips på bra marknadsföring så är det bara att hojta till.
Eller om ni är sugna på att sponsra Dreambinder.

Ni når oss på [email protected]

Nu blir det lite tre kronor, är redan på säsong 5.

pyssen py byssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0