4 december 2009

Hej hej
Kom nyss hem. Eller nyss och nyss för en stund sen , men jag har suttit och snackat lite med Andreas.

Dagen började med att vi först drog till Familjegården på möte och sen efter det var det LP som gällde så vi fick värma upp Milians mat och mata honom.
Sen ringde Ullis och jag och Milian drog till stan och mötte upp henne och gick omkring där en stund.
Men efter ett tag så blev vi less och åkte hem.
Och nu sitter jag här och bloggar och ska snart ta och börja ta tag i köket som jag sköt upp igår för jag hade sån mensvärk.
Sen skulle mamma och pappa komma förbi och hämta det som vi köpte till de små i nedre landet.

Nä , bäst och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0