5 december 2009

Idag har jag haft en supertrevlig dag med Ulli och hennes karl Per.
Först så bakade vi pepparkakor och vi hade inga former så det fick bli fantasin haha och det blev verkligen så också.
Sen så gjorde vi vit och blå glasyr och hedde på.
Efter vi hade bakat klart så lagade hennes karl röding i ugn med citronsås , potatismos med timjan i ugn och det var hur gott som helst. Jaana kom också på middag sen till efterrätt blev det friterad banan, glass, karamelisarande jordgubbar , chilichokladsås och grädde. HUR GOTT SOM HELST !
Efter jag var helt full i magen så gick jag hem igen. Milian började bli trött och han behövde varva ner för han var nästan och klättrade på väggarna idag , min lilla Speedo Gonzalez.
När vi kom hem så hade jag med mig mat och efterrätt till Andreas så han också fick smaka på det goda.
Sen efter en stund klädde vi på oss och tog Milian och Nataz ut på en promenad och kolla på alla fina julpynt med ljus folk hade gjort. Riktigt mysigt.
Sen avslutade vi på agiltybanan så Nataz fick springa av sig lite.

Nu efter bloggandet ska jag fixa lite med Dreambinder och sen blir det att lägga sig framför tvn med älsk.
Milian sover för en gång skull tidigt så bäst att passa på och njuta .


Kommentarer
Postat av: f

tack för din röst :)

2009-12-05 @ 22:28:33
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0