6 december 2009

Finns det nåt mer irriterande än när man har skrivit ett långt inlägg och så försvinner det, GAAAAH.

Men det är bara att skriva om det . Fast det är jobbigt!
Filmen vi såg igår var riktigt bra så den rekomenderar jag. Sen mitt i filmen får jag ett telefonsamtal om att min bästaväns vän ligger på sjukhus i Örebro (där de skulle se dead by april) och svävar mellan liv och död och sen att deras skjuts var full.
Jag kände att jag var bara tvungen ringa min bästavän och kolla hur det var med henne , men inga pengar på luren eller gratis sms hade jag så jag fick världens panik. Men sen kom jag på att jag hade smskrediter på Gratisms.se så jag skickade ett sms därifrån så hon iaf visste att jag tänkte på henne och fanns där för hon.
Hade jag varit superrik och ägt ett flygplan hade jag flygit till Örebro bara för att ge henne en STOR kram , men var det tyvärr inte så.
Men jag ska fylla på luren under dagen och ringa och snacka med henne om allt.

Nu blir det Paris BBF sen tvätta, bye bye



Kommentarer
Postat av: Emma

Du är underbar gumman <3<3<3 TACK TACK TACK för allt ditt stöd!! Det betyder så mkt!! <3<3<3

2009-12-09 @ 17:14:18
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0