Vad hände egentligen 2009?

Snodde en lista av Lillblondin för jag hade inge bättre för mig.

. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde barn
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns inte om jag hade något
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Jag höll mig till Sverige
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Snyggare kläder
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 februari för då föddes min son
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag kom igång med Dreambinder och att den nu utvecklas
9. Största misstaget? Att jag inte tog mig ner till Sthlm/linköping
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?   Svinisen
11. Bästa köpet? Min vinterjacka
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min son
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja min son
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? En del låtar orkar inte rabbla upp alla
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog mycket gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ägnat mer tid åt mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hmm
18. Hur tillbringar du julen? Tillsammans med min familjen . Den var helt underbar för det var min sons första jul
19. Blev du kär i år? Joo i min underbara son , vilken kärlek
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år?
Hundcoachen
22. Största musikaliska upptäckten? Hmm
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Joo en massa
25. Något du önskade dig men inte fick? Neee
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Inge speciellt
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja rest till mina vänner som bor i södra sverige
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? slitig
29. Vad fick dig att må bra? Min sambo och min son Milian
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha bra fråga
31. Vem saknade du? Emma B <3
32. De bästa nya människorna du träffade? Milian ( Min son) och Jörgen och Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0