10 November 2009

Idag har man varit hos sjukgymnast.
Gud så underbart kände mg som en ny människa efteråt, ingen smärta alls nästan.
Men nu så känner jag att smärtan är tillbaka igen , men jag har ju fått övningar jag ska göra nu fram tills nästa vecka då jag ska tillbaka igen.
Ska gå dit i några veckor och träna och sen får vi se vad som händer. Då jag har trasig muskel så kan man inte se det på röntgen bilderna så jag får träna och hoppas att det blir bättre och som sagt blir det inte bättre så måste jag operera ihop muskeln.

Efter sjukgymnasten så åkte jag och mamma hem till oss och hon hjälpte till att diska och torka golv sen så kom mina arbetsterapueter och hjälpte till att fixa "Barnrummet".

Nu ska jag gå och vara social med lillasyster som nyss har klivit upp ur badkaret.


Jag återkommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0