16 november 2009

Hej hej.
Har varit hos sjukgymnasten idag och han tror att jag slipper operation :).
Jag har nu fått nya övningar jag ska göra och jag behöver inte komma tillbaka förrän om 2 veckor, gud så skönt.
Efter varit hos honom så tog jag bussen till TFS och pga att en mamma skulle sluta så fick vi gofika och sen tacos till lunch.

När jag kom hem så kollade jag dreambindermailen som alltid och journalisten hade skickat intervjun så jag fick läsa igenom den innan den trycks . Jag är supernöjd det var lite som behövdes ändras , men jag kände att jag fick sagt det som skulle sägas.

Nu blir det att diska så allt är klart tills det är Dreambindermöte.

hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0