18 november 2009

Goddagens
Har haft fullt upp idag med mammagruppen .
Gud så mysigt de har fått nu och det är kul att man får komma ut och träffa andra mammor sen att gruppen inte är så stor är supermysigt =).
Vi fick veta idag att närmare jul så ska en riktigt fotograf komma och fotografera och att mammagruppen står för allt, gud vilken underbar grej haha man kan tacka sin sambo att han är fd missbrukare ;) haha nää nu ska jag vara snäll mot honom är så stolt över han , men det är ett bra intiativ av dom på stadsmissionen och starta en sån här grupp. Milian är äldst de andra bebisarna som är där är bara runt 2- 3 månader så Milian blir jättestor jämfört med dom , men det är så kul och se Milians min då han hör bebisarna .


Nu ska jag skriva klart intervjufrågor medans Andreas och Milian lagar mat hmm spännande och se vad de hittar på, haha fast jag tror Milian är mer i vägen än hjälpsam.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0