22 november 2009

Usch vad jag är less på att vara sjuk. Jag orkar inte vara sjuk mer.
Igår hade jag hallucinationer för jag hade så hög feber, jag såg 2 händer då jag tittade på min hand sen så satt Andreas och snurrade med en glaspinne och då jag tittade på den blev jag så yr att jag nästan kräktes.
Just nu så är det lite bättre iaf har bara 38 i feber , men kan fortfarande inte äta något , försökte imorse att få i mig lite yoghurt , drack 4 pyttismå klunkar sen gav jag upp , men det är tur jag har isglass iaf så jag får nåt i mig fast det kanske inte är så nyttigt.

Nu orkar jag inte med datorn blir helt slut bara av att ligga ner och skriva.

Återkommer kanske sen om jag orkar


Kommentarer
Postat av: nojs

Bra där !

2009-11-24 @ 12:20:13
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0