25 november 2009

Godmorgon

Igår var jag så lycklig över att jag jag mådde bättre och trodde att jag var på väg och bli frisk , men icke sa nicke nu när jag vaknar hade jag så ont i halsen att jag inte visste var jag skulle ta vägen och ont i lungorna och självklart feber!
Hur länge ska man behva vara sjuk ?!? Har snart varit sjuk över en vecka och som det känns nu så är jag inte frisk innan helgen.
Jag hoppas iaf att jag är frisk på söndag då det är skyltsöndag . Har inte varit där på jättelänge och nu när man har barn så är det lite roligare att gå dit.

Nä nu ska jag lägga mig och se lite serier. De serier jag ser just nu är första säsongen av One Tree Hill och svenska serien Tre kronor , haha det var hundra år sen man såg den så det är skoj att se den igen de väcker massa minnen.

Puss och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Ida

ååååååh jag vill också se tre kronor. du borde skicka över lite avsnitt till lill jag :)

2009-11-25 @ 12:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0