28 november 2009

Godmorgon/goddag

Milian vaknade runt 7 tiden och ville ha en flaska så det var bara kliva upp och göra en .
Efter han hade ätit så somnade vi båda om och NU så vaknade vi.
Jag vet inte om jag ska tacka min son för denna underbara sovmorgon eller vara irriterad för nästan hela dagen är borta och jag har massa att göra.
Det  blir iaf INTE att ligga kvar i sängen utan upp och hoppa på en gång och ta tag i allt innan det blir kväll igen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Emma B Jag tänker på dig. Ringer dig sen då du har slutat jobbet, älskar dig min ängel

Hej och hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Emma

<3 älskar dig med!! tack för du finns!

2009-11-28 @ 19:24:56
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0