5 november 2009

Godmorgon
Vaknade nyss , men jag mår mycket bättre nu .
Det enda som bräkas nu är min mensvärk, men jag ska testa minipiller och se om det kan lindra lite för när jag har  mens kryper jag nästan på alla 4 så dåligt och ont har jag.
Än har den inte riktigt kommit igång så har jag tur lyckas jag ta mig till TFS och får ligga halvdöd där.
Efter TFS ska jag till SE-gruppen och göra en utvärdering där med en forskare ifrån Umeå.
Innan jag blev gravid och mammaledig så gick jag på SE-gruppen och via dom kunde jag gå skola och få en praktikplats som jag kunde sköta pga de berättade i minsta detalj vad mina svårigheter var.

Nu ska jag skynda mig och borsta tänderna och trycka i mig en alvedon sen springa till bussen.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Novalie

Kan jag väll.. men då måste jag få tillgång till din blogg =)

2009-11-05 @ 15:48:29
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0