6 november 2009

Godmorgon allihopa .
Hoppas att ni har sovit gott inatt det har iaf inte jag , tror jag max sov en halvtimma pga smärta och att jag fick lov och sova på rygg och är riktigt ovan med det.

Som jag skrev igår så skulle jag skriva om akuten idag för jag kom hem så sent igår/idag.

Mamma och syster kom och hämtade mig runt 21 tiden och släppte av mig på akuten sen åkte de och bytte om och åt nåt så efter en timma cirka kom de tillbaka och då hade jag hunnit träffa en sjuksköterska och satt nu och väntade på att få träffa en läkare. En timma senare fick jag kom in och vänta i ett behandlingsrum och ca 10 minuter så kommer läkaren in och han klämmer på min axel och det gör riktigt ont sen får jag göra massa övingar som också käändes riktigt. Han berättade om en muskel som har flera små muskler som skadas då armen åker rakt ut och för att de ska bli bra måste jag gå hos en sjukgymnast och om det inte blir bättre om några veckor måste jag operera.
För att han skulle vara helt säker på att de var det han trodde så skickade han mig till röntgen .
Efter ha rögnat axeln och min läkare och en ortoped har kollat röntgenbilderna ocså kommer de överns om det läkaren sa innan alltså först sjukgymnast och blir det inte bättre blir det operation.
Jag fick utskrivet smärtstillande sen fick jag åka hem och då var klockan runt 1 tiden.
Efter akuten körde syster hem mamma och jag och syster åkte och hämtade hennes pojkvän som hade slutat jobba sen körde de hem mig så jag fick pussa på Milian som hade vägrat att sova medans jag var borta så direkt då han såg att jag var hemma och jag la mig brevid honom så somnade han.

Nu ska jag se på tv och vänta på att sjukgymnasten ska ringa så jag får en tid så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0