Kanske blir akuten

Vad är det med mig idag? om jag ingte visste bättre skulle jag tro att det var Fredag den 13:e.
Först vaknade jag av panikångest , sen så somnade jag om och vaknade med världens mensvärk och när jag skulle gå till bussen så skulle Andreas gå med mig för att rasta Nataz och dum som jag är säger "Får jag ta Nataz" och vi använde flexikopplet på Nataz och han fick för sig på nåt sätt att han var lös så efter han kissade så tog han i allt vad han kunde och kutade som en tok och jag flög i en höghastighet rakt i asfalten och slår bröstkorgen och får igen luft  sen slog jag ansiktet så det är skarpsår i anisktet , benen, händerna, en svullen axel och ett vrickat lillfinger.
Jag till och med var borta i någon sekund och när jag skulle resa mig upp kunde jag knappt gå för allt bara snurrade.
När jag äntligen lyckas ta mig hem lägger jag mig i sängen och ber Andreas messa till TFS och be dom ringa och det gjorde han och de ringde upp och han berättade vad som hade hänt.
Då berättar det att en mamma som jag tycker superbra om ska flytta till Värnamo och det är hennes sista dag idag och envis som jag är så vill jag komma och de säger "Vi kan hämta dig" så yr som jag var och var i världens chock for jag till TFS och halvlåg i soffan medans de andra hjälpte mig med Milian.
Sen när jag skulle hem kom mamma och hämtade mig och det blev gråtkalas då jag sa hejdå till denna mamma.
Jag kommer verkligen sakna henne och vem ska nu lära Milian jugoslaviska?
Sen när jag kom hem så hade chocken släppt och nu har jag så ont att jag bara gråter och vet inte vart jag ska ta vägen. Andreas är och köper värktabletter och jag sitter här och bloggar med vänsterhand.

Nu ska jag lägga mig ner , men ha en bra kväll och hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har


Kommentarer
Postat av: Hemskt mycket hej

Är du hypokondriker?

2009-11-05 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0