Tar sån tid

Hatar våran tvättmaskin , den är superseg. Det tar 2 timmar för den att tvätta en maskin, men egentligen ska man inte klaga hade varit värre om man fick handtvätta.

Milian är just nu och busar med Andreas medans jag och Nataz sitter/ligger i köket .
Jag har nyss bakat en sockerkaka och lite senare hade jag tänkt baka bullar.




Tänker på dig M.J

Jag tror på dig att du kommer klara det
vet att det kan vara svårt i början , men jag
finns här för dig om du mår dåligt och behöver snacka.
Vi ses på tisdag nästa vecka.


Nu kallar Milian på mig så nu ska jag pussa på honom. Älskar att höra han säga ma-ma, byebye

Kommentarer
Postat av: rebban

va e det för utbidning man ska gå då? kram

2009-11-17 @ 14:48:25
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0