Vaccinering

Nu ska man tydligen vaccinera de som är från 6 månader också . Fast de får bara en halv dos åt gången och därför måste de ta 2 sprutor.
Så snart ska hela familjen vaccineras .
Mamma vaccinerades förra veckan och sa att det var inge fara alls . Ont armen och kände ett tag att man gick på vågor mer än så var det inte för henne.
Sen nu när dödligheten är så stor pga svininfluensan så känns det skönt att bli vaccinerad.

Sen prat om att det skulle vara farligt orkar jag inte ens lyssna på speciellt då risken är större att du dör av svininfluensan än av vaccinet och jag vill gärna leva ett tag till.

Ska ringa BVC på måndag och boka tid för Milian och oss.


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Novalie

Vaccinet är farligare.. men ni gör ju hur ni vill =)

2009-11-08 @ 12:18:02
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Novalie

Man kan bli förlamad fem år senare.. jag har massor av fakta om det i min blogg.. du kanske redan har läst det?

2009-11-08 @ 12:45:08
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0