01/10-09 (torsdag) glada besked

Vi börjar med ett förlåt för jag har varit så dålig på att blogga på senaste.
Men jag har haft fullt upp de senaste dagarna sen har jag känt "Nä jag orkar inte blogga"
Men jag tänkte iaf att uppdatera lite om vad som har hänt.

Igår ringde Ulli mig och frågade om jag skulle med och fika med henne och en tjej som heter Sanna "sure thing" sa jag och klädde på mig och Milian och begav mig till stan.
Jag möter upp Ulli utanför h&m och vi får stå och vänta en stund på Sanna då hennes buss var försenad.
På grund av att Sanna är gravid och hennes noja är varmmacka på CK så blev det att vi gick det.
Ulli och Sanna tog en varmmacka och jag tog en macka med rostbiff och potatissallad,mumma.
Vi satt där och joddlade ett tag tills min syster ringer och ber mig komma ut .
Sanna och Ulli går till Ica för att kolla köttfärs sen efter en stund kommer jag dit.
Medans vi är på Ica ringer Ullis telefon och hon måste gå så jag stannar kvar med Sanna på stan.
Vi gick först till Gina och det var ju intressant om man säger så *hihi*
sen vandrade vi runt lite på stan och höll koll ;)
Vi hamnade till och med på CK ´s cafe igen och jag drack en läsk och Sanna Kaffe .
Vi satt där en stund och kollade "alla" människor.
Sen tog vi hissen ner till Clas Ohlsons tyger , haha nee ohlsons tyger heter det , men jag sa fel igår och kollade tyg till brudklänningen har äntligen hittat en som ska sy den :D
sen så kollade vi på "människorna"
Efter vi har varit där så måste Sanna på möte så jag vandrar hemåt och ringer Emma B så hon får göra mig sällskap hem!

Idag har jag varit på TFS som varje torsdag , men då jag kommer dit så är jag själv.
De säger att de andra mammorna ska komma , men efter 45 minuter och inga fler mammor kommer så förstår vi att det blir bara jag och Milian på TFS.
Milian sov mest så vi lagade köttfärssås till alla bebisar och frös in.
Sen så kom Andreas och gjore sällskap också och vi hade sångstund, åt lunch och pratade så det var inte så farligt att vara själv där idag.
Sen smsade pappa och kollade om jag och Milian kunde hänga med hem till dom och isf att han kunde hämta.
Så jag och Milian drog dit och Andreas drog hem (han ville inte följa med )
Hemma hos mamma och pappa fyllde jag i försäkringspapper till Milian och dagispapper så nu är det gjort!
Sen så har vi nu betalat domänen för hemsidan så nu äger vi adressen Dreambinder.se

Kom nyss hem ifrån Coop och handlat mjölk sen pantat flaskor så jag fick chips och dipp ;)
så nu ska jag lägga mig framför tvn och mysa med gottgott.
Ha en bra kväll
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0