091007 (Onsdag)

Wohoo vilken underbar morgon.
Vaknade utan mensvärk , kollar dreambinder.se och såg att det var ännu en till förändring och tänka "Nu måste mailet ha kommit" jag skyndar och loggar in på mailen och vet ni en sak det hade det :D :D :D så nu har vi fått de uppgifter vi behöver. GUD VAD JAG ÄLSKAR DENNA MORGON <3
Hoppas bara dagen fortsätter och är lika underbar. Solen lyser iaf det måste vara ett gott tecken :)

Nu ska jag kolla vad vi behöver inhandlat idag och sen iväg och handla. Mamma och pappa ska åka till Avesta och hälsa på min bror och deras lilla nykomling i några dagar så under tiden måste vi handla det som fattas så vi klarar oss medans de är borta.

Ha en underbar dag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0