091017 (lördag)

Oj första gången jag skriver ett nytt datum-inlägg så här sent annars brukar det alltid vara på morgonen då jag har vaknat.

Har just suttit och snackat med Emma i telefon , men hon blev bajsnödig och skulle gå på toa och släppa ner en bajskorv.
Emmas favorit är bajskorv ni ska bara höra henne hur mycket hon skrattar då hon hör det ordet.

Nä nu börjar jag bli för trött här för nu hamnade jag just i bajs och kissåldern och är man såhär gammal så ska man kunna bete sig som en vuxen människa!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH1!!1!!!!! SÅ JÄVLA BRA!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!

2009-10-17 @ 00:19:28
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0