091020 (Tisdag)

Gaaah så irriterad jag var igår , kom inte in på min blogg .
Försökte hela dagen men det gick bara inte  men nu är jag glad igen för den funkar.

Igår så försov jag mig ganska rejält så det blev att man fick hoppa över TFS och istället så gick jag och Milian till Lise och var där en stund och bl a hjälpte henne med förlossningsbrevet.
Efter vi hade varit där gick vi hem och jag var så trött så jag la mig för att ta en powernap , men vaknade 2,5 timma senare , ops!
Jag klev upp , bakade en äppelpaj och sen så satte jag mig vid datorn och fixade med sidan.
Jag tror inte riktigt det var min dag igår då allt bara krånglade för då jag skulle kopiera de Anton (recensenten) hade skrivit så gick det inte utan det stod att word var inaktivt så jag fick sitta och skriva om alla recensioner och lägga in , men lite tur måste jag ändå ha då en ängel på Msn dök upp vid namn Marcus och han länkade en sida till mig där man kunde ladda ner ett program som tog word doc så det var verkligen tur för nu slipper jag skriva om allt nu är det bara att kopiera och sen klistra in , Tack Marcus!

Nu ska jag söva Milian , han sitter här brevid mig och är riktigt trött

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0