091025 (Söndag)

Jag vet inte vad det är med mig.
Jag har inge glöd längre . Varken för att skriva eller nåt annat. Känns som jag tappar fotfästet snart och kliver in i en vägg.
Jag känner mig deprimerad men jag kan inte sätta fingret varför jag är det.
Allt är superbra med Andreas och Milian , men ändå är det något som drar ner mig .
Helst vill jag bara låsa in mig och kasta bort nyckeln .
Jag kanske mår så här pga höstens dystra väder.
Men men jag ska försöka ryka upp mig. Ta en dag i taget och kommer igen att skriva då jag känner att det finns ett litet ljus som lyser och ger mig tillbaka glöden.
För så som det känns nu skiter jag till och med i hemsidan.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Haha jasså,. varför bakade du så många? ;D

2009-10-26 @ 21:01:08
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv; haha det var ju synd att den inte finns i rosa. Men det låter ändå bra,. skulle behöva en sån där grej ;D

2009-10-27 @ 18:29:32
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0