091028 (Onsdag)

Jag börjar först med att säga att jag HATAR FÖRSÄKRINGSKASSAN! så nu har jag fått ut det.
Hur fan tänker dom ? kan de inte meddela i förväg att mina dagar är slut ?
Jag ligger nu 4500 kr back!! tack vare de inte har meddelat något!
Men min sambo är så söt att jag får alla hans dagar förutom de där 60 dagarna som han MÅSTE ha.


Vi började morgonen med att det ringde på dörren.
Det var våran bovärd som kom med ett badkar , ÄNTLIGEN!!
Sen efter det var det dags för Milles gröt och sen klädde vi på oss och gick till BVC.
Milian väger nu 9670 gram och är 73 cm lång, Lilleman har blivit stor.
Efter Bvc gick vi förbi och hälsade på Lise en stund.
Och nu sitter jag här och passa på och datanörda lite medans prinsen sover.

runt 4tiden ska vi vandra bort till Ida och Freja och hälsa på det ska bli roligt för det var som ett tag sen man träffades och umgicks.

Nu ska jag se förlossningskliniken och sen diska

ha en bra fortsatt dag, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0