091031 (lördag)

Godmorgon
Hoppas att ni alla har sovit gott.
Jag och Milian sitter just nu i min och Andreas säng och ser på tv och ska snart kliva upp och klä på oss och ta Nataz på en långis.
Nataz har blivit så duktig nu när man är ute och går med honom speciellt då man går med barnvagnen.
Sen så har vi fått ett flexikoppel som jag kan träna inkallning med Nataz .
Fast jag ska nog köpa en sån där lång lina dom har tex då hunden ska söka.
Satt också igår och kollade efter en klövjeväska till Nataz , men det är svårt med mått så man kanske skulle ha tagit och vandrat ner till stan med han så han får prova .
Läste på en amstaff sida att man kunde köpa enkla vikter på ÖB för en billig peng och lägga i väskan så det ska jag göra.
Han fick pröva en sån väska en gång och han var så stolt för han fick bära mjölken hem. Han fick känna att han fick hjälpa till.




Nu ska vi klä på oss



på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0