8 måndaer idag

blir min prins, hjälp vad tiden rinner iväg.
om 4 månader blir han 1 år , shit man hinner knappt med själv.

Kom nyss hem ifrån TFS och ska nu ta 20 minuters paus sen ska jag ta middagens disk och plocka undan , nu kan man inte ligga på latsidan längre och skjuta upp plockningen utan nu måste det göras varje dag då Milian far omkring på golvet.
Sen så kommer mamma också om en stund och hämtar mig så jag får kolla läsglasögon och har vi tur kanske hon har köpt nåt skoj då de var i Avesta.

Nu ska jag lägga mig och vila 20 minuter så vi hörs sen

P.s lägger upp en 8 månaders bild på Milian då han har vaknat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad sött=)

2009-10-12 @ 17:59:45
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0