Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering idag , men jag har haft sjukt mycket med hemsidan och göra idag typ fixat mailadresser till alla som jobbar med dreambinder sen så försökt och lära mig att lägga upp material på sidan.

Sen så Milian har kommit på en jätterolig lek och den heter "Jaga-nataz -med gåstolen-i snabb-fart-leken" stackars vovven han får springa som en tok för Milian är skitsnabb i gåstolen och då han ska vända så han jagar nataz och skrattar skit högt då nataz springer, evil bebis .

Nu ska jag pussas med min underbara son . Har inte haft tid så mycket med han idag då jag har fixat med sidan så han har fått plåga sin pappa , men nu ska jag kidnappa honom från Andreas och bara mysa och mysa , jag saknar honom massa fast han finns i samma lägenhet och han kommer och hälsar på mig ibland med gåstolen eller kryper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0