God morgon Lördag

Vart lovad sovmorgon idag av Älsk , men inte blev det så .
Utan det fick bli jag som klev upp med Milian.
Jag ska snart fixa frukost till mig själv, sätta mig framför tvn medans Milian leker med sina leksaker och pratar med Nataz.

Idag ska jag och Milian umgås med en barndomskompis till mig som jag inte har träffat sen Milian bara vara 1 månad. Får se om Andreas ska med också han ville det , men han är alltid så svårväckt.
Har ni inga bra tips som man kan använda för att väcka en svårväckt person?

Måste också säga att jag har aldrig gillat Rahib , men hans uppträdande igår gav mig rysningar jag som var helt hundra att han skulle första min favoritsång , men han var lika grym som Michael .
GO RAHIB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0