Haft en trevlig dag

Jag och Milian har varit hos Ida och Freja och lekt idag. Fast Milian var mer intresserad av att leka med idas valp Eros , men det fick han inte.
Madde och Zache var där också . Oj vilken gravidmage Madde har fått, helt galet att hon väntar redan sitt andra barn haha hon som ville ha sitt andra då Zache hade blivit äldre , men så blev inte fallet.
Sen fick jag veta att en annan väntar också sitt andra barn , shit här är folk snabba haha.

Sen senare så var jag och Ulli i hundgården så hundarna fick busa med varandra , men pga Nataz inte kunde busa som man ska busa med Zeliina så fick han sitta fast i kopplet och titta på då Zeliina sprang omkring.
Stackars vovven Nataz springer över henne i hög hastighet så hon bara flyger iväg.
Fattar inte varför för alla andra hundar han leker med så leker han fint men henne kör han bara över.
Tog massa fina bilder på Nataz också som jag hade tänkt lägga upp .

Hur har eran dag varit då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0