Hemma igen

Det blev inge stan för oss då det regnar så mycket.
Så efter mötet gick vi till stadsmissionen och hälsade på Katarina , det var några månader sen man träffade hon sen så passade jag på att fixa lunch till Milian.
Efter Milian var mätt och belåten busade han med jörgen och tyckte det var jättekul att jaga honom, haha så sött.
Det är så kul och se att Milian börjar känna igen folk och vill vara med dom.
Nu ligger prinsen i sin säng och sover och Andreas sitter ute i tvrummet och spelar xbox medans jag och Nataz ligger i sängen och myser.
Älskar mina mysstunder med Nataz och man märker att han älskar dom också , att han får egentid med sin matte och bara mysa.

Ska fortsätta mysa med mitt mystroll vi hörs sen


Kommentarer
Postat av: Emma

åhhh gullevovven o gullelizemissen!

2009-10-16 @ 13:49:21
URL: http://eeemma.blogg.se/
Postat av: Malin

ha en bra helg! :)

2009-10-16 @ 14:27:51
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0