Min dröm blev sann

Wiiiie, yey, wohooo,yeah ja det finns många olika rop och ord för lycka.
Gud vad det pirrar i hela kroppen och jag måste nästan be någon nypa mig i armen för att kolla så jag inte drömmer.
Är det verkligen så? nee det kan inte vara så? eller? jag måste drömma eller hur? dom tankarna snurrar runt i skallen , men det är sant och snart sker det , snart kommer den upp, min hemsida!!
Fyfan efter flera års arbete och tjafs så sker det äntligen.
Förhoppningsvis så kommer sidan upp ihelgen , gud så underbart och det känns så bra att göra något för hiphopen och de duktiga talanger som finns.

Nu ska jag bara sitta och njuta av underbar hiphopmusica och bara tänka livet är helt jävla underbart.


Ge aldrig upp era drömmer,
kämpa och håll dom vid liv.
för en vacker dag är dom inga drömmar
utan verklighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0