ojoj vilken kväll

Kan bara säga en sak om kvällen , ojoj.
Började med att jag cyklade till Ulli och mörkrädd som jag är tog jag världens omväg och istället för att det skulle ta 3 minuter tog det 6 minuter om inte mer.
När jag kommer till henne så lånar jag mascaran för jag har lyckas tappa bort min, jag hoppas att den är hos mamma och pappa annars blir det att inhandla en ny.
Sen efter Ulli gjort sig ordning så beger vi oss till Znett där festen äger rum , men inte kan man kalla det fest precis utan det var 5 pers som satt och snackade och kollade på fotbollen med ljudet av.
Jag slog mig ner i soffan och satt där och babblade skit med folket eller med 3 av dom iaf.

Sen så var det en tjej där som trodde hon kunde så mycket om Subutex programmet och satt där och babblade och jag håller inte käften för okunniga människor så jag vart riktigt irriterad och försökte förklara för henne , men stackars tjej kan man inte ens byta glödlampa själv hur skulle det då få in i hennes skalle om hur det egentligen ligger till angående det programmet , men tro det eller ej hon verkade fått in lite av det jag sa för hon erkände att hon inte kunde nåt , applåd för dig tjejen snart kanske du kan byta glödlampa själv också.

Sen så temat på musiken var det bästa , haha Ulli är grym som Dj ;) Ladgårdsdörren var riktigt trög!

Haha men det roligaste sen måste ha varit sen då vi skulle gå och fick höra att vi inte var så omtyckte utan att ladgården ville att vi skulle gå HAHAH undrar varför?;) Vi som hade det så trevligt;)

Nu ska jag vara social med min son , saknade han så mycket ikväll , mammas älskling jag har så svårt att vara utan dig. Du är så högt älskad och utan dig skulle jag dö.
Mammas prins du är det bästa som finns


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAH FAN VAD KUL!! Och jag älskar smeknamnet!! HAHAHAHAHAHAHA!! BÄST! Hoppas du haft kul i kväll darling! LOVE YOU SO MUCH! Puss <3

2009-10-11 @ 03:51:20
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0