11/9-09 (fredag)

God morgon eller god förmiddag kanske jag ska säga.
Har varit vaken sen klockan 6 imorse för vi hade den där Nätverksträffen.

Träffen gick hur bra som helst det var mest fokus på Andreas idag och det var ju bra så han också får rätt hjälp och stöd.
Han ska nu få påbörja en slags utredning så han får sin diagnos på papper och sen från det kan han söka aktivtetstöd och ha en bra praktik.
Sen fick han också ÄNTLIGEN höja sin dos på concertan.

Nu ska jag varva ner lite och ligga i sängen och se tv .
Milian är hos Andreas medans jag får vila och slappna av , han ska snart iväg till stan och träffa en kompis och dricka kaffe så då får jag ta Milian och hade tänkt börja fixa i bokhyllan så att det inte finns så mycket smågrejer så långt ner.
Sen hade jag tänkt dammsuga och torka alla golv.

Nu Tv och vila , vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0