12/9-09 (Lördag)

Vaknade för en liten stund sen .
Har aldrig vaknat så här mysigt någon gång, Milian låg i sängen och pratade hehe skitsött.
I vanliga fall då han vaknar brukar han vara hysterisk för han vill ha mat, men inte denna gång.

Drömde en läskig dröm inatt den var så läskig att jag försökte i drömmen drömma något annat.
Det finns inga värre drömmer än att man drömmer om man att man blir jagad och sen falla ner för något, fyfan vad såna drömmar är läskiga, men denna gång blev jag bara jagad.
Jag var tillsammans med en kille som ett gäng ville ha tag i och de åkte motorcykel och jag bara sprang och sprang sen lyckdes jag ta mig in i ett hus , men det stid utanför huset och väntade och det var då jag ville drömma om nåt annat i drömmen , men det gick inte jag var så rädd jag kände rent hur mitt hjärta dunkade jättefort och allt kändes så riktigt.

Har läst på en sida om drömtydning och det stod så här :
Dina framtidsutsikter se ljusa ut och din älskade är dig trogen


Så att drömma om detta var bara positivt.

Nu ska jag äta frukost och se på Melrose Place
hörs sen.


Sån motocykel som fanns med i drömmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0