13/9-09 (Söndag)

Godmorgon världen

Vaknade först klockan halv 6 av att Milian var hysteriskt hungrig så det var snabbt upp och fixa välling och matade honom sen så somnade ci båda om.
I vanliga fall brukar Milian vakna runt 10 tiden då han äter vid halv 6 , men inte denna gång utan han vaknade igen kvart över 7 och tyckte det var dags för mig att kliva upp , men jag ville ligga kvar en stund så han fick åla runt i våran säng och leka lite med leksaker innan jag tog mig orken att kliva upp.
Nu sitter jag och Milian i vardagsrummet och ser "Biggest Loser" och snart ska jag börja städa ...det är söndag idag och söndag = storstädning i lägenheten.


Nu ska vi äta frukost och se Biggest loser ...hör sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0