14/9-09 (måndag)

Gomorogon
Vaknade halv 7 idag och har legat och väntat på att Milian ska vakna.
Under tiden jag gjorde det så låg jag och kollade på Vakna med the voice .

Ska snart ta och göra mig ordning för att bege mig till TFS

Jag fick en fråga om vad TFS är för något så jag tänkte svara på det
TFS eller Tidigt föräldrastöd som det egentligen heter är ungefär som öppna förskolan fast det r speciellt för mammor med svårigheter.
Tex som jag , jag har ADHD och dålig motorik och svårt med struktur och sånt.
Men det är inge speciellt mer än att man är bara 5 mammor så det blir inte så stressat och svårt att koncentrera sig.

Jag tycker att TFS har varit riktigt givande för mig och det borde vara nåt alla nyblivande föräldrar skulle få gå och inte bara de med svårigheter.

detta går jag varje måndag och torsdag mellan 9.20 - 13.00 Sen på fredagar så är Andreas med och då är det mer typ som " Familjeterapi" sen så får vi lite uppgifter och sånt vi ska följa eller kolla på filmsnuttar om de har filmat mig och Milian innan .

Det som är riktigt kul är att de säger att mina filmer med Milian skulle man ha haft som studiematerial för att visa andra föräldrar hur det ska till.
Det värms i hjärtat då man får höra såna ord.

Hoppas att du fick de svar du ville ha och att du förstod ungefär vad det handlar om annars är det bara att fråga om du undrar något mer.

Nu ska jag klä på mig och Milian sen bege oss vi hörs som sagt sen.


Bron som är mellan stan och där vi bor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0